vineri, 20 mai 2011

Taifun Update

Pe Taifun l-am gasit in fata blocului acum luna si jumatate. Nu stim de unde vine, cati ani are (doctorul l-a datat aproximativ 3 ani), sau ce a patit de nu-si poate folosi picioarele din spate (doctorul presupune un accident).
Problema este de la coloana, si ii cauzeaza si o incontinenta urinara.

Asa arata cand am iesit prima oara in fata blocului:





Pe urma l-am tuns si am facut un tratament cu injectii, dar care din pacate n-a dat rezultate. Mai jos se vede punctul culminant al tratamentului cand, daca ii asezai picioarele din spate, se putea sustine singur vreo cateva secunde. Dar pana acum nu a reusit sa miste picioarele din spate deloc.




Mai jos mananca din castronelul lui... e cam mofturos, al naibii nici nu vrea sa auda de bobite :)
Am rezolvat partial problema incontinentei cu scutece :) Nu stiu de ce, dar Claudia e mult mai abila ca mine la treaba asta complicata :D, dar lucram dimineata in colaborare: eu il tin, ea pune scutecul.



E foarte jucaus!


Cand am vazut ca tratementul nu da roade, cam dupa o luna, ne-am hotarat sa-i luam un carucior.
Am avut mare noroc sa aflam ca doctorul Mihai Dinca se ocupa cu confectionarea acestor carucioare pentru caini paralizati. In cateva zile caruciorul a fost gata, si este absolut fenomenal! Taifun s-a adaptat imediat.
Insa tot nu vrea sa isi foloseasca picioarele, desi caruciorul ii permite acest lucru, si de aceea ii asezam picioarele in doua buzunare ale carutului ca sa nu se raneasca.
In casa il scoatem, ca sa poata sta si el incolacit cum ii place, si mai facem cu el un pic de kinetoterapie miscandu-i picioarele cu mana, poate il ajuta cumva.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu