vineri, 8 aprilie 2011

Un musafir neasteptat

Este 3 noaptea. Miroase a câine ud. Din hol se aud lipaituri. Nu mai pot închide ochii si in câteva ore trebuie sa fiu in bazin. Decat sa ma chinui sa adorm, mai bine va povestesc despre cum ne-am pricopsit cu Taifun, poate asa mă ia somnul...

Cine altcineva putea sa găsească un animal bolnav decât Claudia (prietena tuturor animalelor din lumea asta)? :) Mă suna dimineața ca l-a găsit in fata blocului. E mic, latos, își taraste picioarele din spate, pare a fi abandonat, murdar din cale-afara, dar e vesel nevoie mare. Probabil lovit de vre-o masina si a paralizat. Cainele asta nu are nici o sansa aici. Ok, îl ducem la veterinar, e chiar peste drum. Doctorul nu e, dar o asistenta si un radiolog, doi tineri simpatici, ne ajuta. Ii facem radiografie. Taifun nu e obișnuit cu astfel de proceduri barbare, se zbate. De emotie face si o mica trebusoara. Pe mine. Noroc ca m-am echipat cu geaca aia veche. Reusim sa-l tinem o clipa locului cât sa facă poza clic. Pare a nu avea nici un os rupt, mai mult ca sigur e de la coloana. Sa venim la ora doua, atunci vine domnul doctor, e cu studenții la ferma. Ok atunci, il iau acasa sa-l spal, ca pute de îți muta nasul. Nu descriu aici procedura de spălare, sa zicem ca nu a fost chiar cea mai plăcută experiența. Îl curat cât de bine pot, si îl sterg. Taifun e foarte cuminte si indura totul cu stoicism. Îl scot din cada, pe hol. Ii dau un os sa-l țină ocupat si mă asez la calculator. Google, my friend, ia zi cum e cu câinii astia. Fac o lista cu tot ce are nevoie un câine, si mai citesc si un pic despre câinii paralizati. Apoi încerc sa îmi fac tema la germana. Nu reușesc. Taifun mă fixeaza cu privirea insistent. Ne jucam, mai mancam, si iar ne jucam. Îmi dau seama ca a avut stapan, e foarte educat, nu latra, nu înghite hulpav mâncarea, si nu se misca din hol, deci ar putea sa se tarasca peste tot. Se face doua jumate, hai la doctor. Doc e un personaj pitoresc, pe la 40 de ani, energic, genul Liviu Mihaiu. Cu cizme de cauciuc, parca acum a venit din delta (deh, venit de pe teren). Da, e coloana. Nu crede care nici o sansa sa-si revina. Dar stai! Nu are arsuri la picioare, ceea ce indica faptul ca nu se taraste de prea mult timp, deci accidentul a avut loc recent. Doc e de parere sa-i facem un tratament de 10 zile, si poate totusi... Sunt imediat de acord. Ii face trei injectii, ii baga pe gat o pastila pentru viermisori, iar baiatul simpatic de la radiologie ii da cu o solutie deparazitanta. Sa mai vin luni. Ok Taifun, hai acasa, sa ne gândim ce facem cu tine. ah s-a făcut deja 3:30 dupamiaza. Damn! La 5:30 am lectie de germana si am o tura bicla de făcut astăzi. Taifun, ești simpatic, as sta sa mă joc cu tine, dar un antrenament ratat știm cu toții ca nu face bine la moral. Mă echipez repede, sta sa ploua, dar e totuși luminat. Nici nu bate vântul, ce bucurie! Iau bicla de triatlon. De când o am, îmi e greu sa mai ies cu cursiera normala, the ride is so awsome! Ies prin Pipera spre Tunari pentru o tura clasica. Ajuns la Balotesti, mă întorc pe DN1. Țin un ritm tare. Nu am timp decat putin peste o ora, deci trebuie profitat la maxim. Circulația e decenta iar asfaltul bun. Ajung acasa, fac un dus ultrarapid, strâng repede boacanele lui Taifun si fuga la germana ca am întârziat. Cand ma intorc, o gasesc pe Claudia mai devreme ca de obicei acasa, îl hranise deja, iar Taifun avea si programare la tuns si manechiura (ungiile lui acum sunt cam cat degetul meu mic de la picior) pentru a doua zi, ca un adevărat domn.

...parca îmi vine iar somnul. Hai ca mai bag o fisa, poate reușesc sa adorm.

Meet Taifun:









Orice idei despre cum am putea rezolva situația lui sunt binevenite!

2 comentarii:

  1. ceva noutati cu Taifun?? si-a revenit cumva?...
    sau l-ai predat celor cu...
    Eu, tu, na si Erea!??

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Liviu!
    Taifun nu si-a revenit din pacate dupa tratamentul cu injectii. Ieri doctorul ne-a sfatuit sa ii luam un carucior, ca nu mai are rost sa continuam tratamentul.
    Noua ne place foarte mult de el pentru ca e foarte afectuos si cuminte. Pot spune ca ne-am obisnuit cu faptul ca trebuie sa avem grija de nevoile lui.
    O sa mai postez aici update-uri despre el.

    RăspundețiȘtergere