miercuri, 11 mai 2011

Jurnal Ironman - saptamana #17

Saptamana asta a trebuit sa jonglez putin cu programul de pregatire pentru Ironman Oradea pentru a face loc Ecomaratonului. Dar bineinteles, nu regret nici o clipa!
Guideline-ul a fost sa ma apropii cat mai mult de volumul si intensitatea care erau prevazute in programul de saptamana asta. Mi-a ajuns cu accidentarile, asa ca sunt foarte decis sa nu mai am nici un fel de cresteri bruste. Nici scaderi bruste evident :)
Prin urmare pregatirea la bicicleta a avut un pic de suferit din cauza volumului crescut la alergare, dar si a vremii proaste care m-a fortat sa stau pe trainer.

Marti

antrenamentul aici.

Miercuri

Inot - 3500m
  • 250m incalzire
  • 3000m aerobic moderat (1h16min)
  • 250m revenire
Alergare - 40min in Herastrau, din care 20min @ threshold (4:25min/km)

Joi

La 6:00 cand am scos capul pe geam nu mi-a placut deloc ce am vazut, ploua cu galeata, asa ca bye bye tura lunga de bicla. Am decis sa reintroduc o sesiune de bicla "facubila" pe trainer pe care initial o scosesem de pe lista, si sa complimentez cu o alergare scurta imediat dupa.

Bicla - 1h:15min @ steady-state (~132bpm)

7min pauza

Alergat - 45min @ moderate-aerobic + 4 lansate in Parcul Circului

Vineri

Azi era zi de intervale la bazin, din pacate am nimerit la o ora infernala, 5 oameni pe culoarul de 25m, cu varii viteze si dimensiuni. De obicei cand vad asa ceva, nu intru in bazin, rotesc un pic task-urile daca se poate si vin mai tarziu. Dar mi-a venit ideea ca ar fi oarecum un antrenament bun pentru inghesuiala startului la triatlon :) Asa ca am intrat in apa si i-am dat cu ocoliri si accelerari, multe ruperi de ritm. Unul din inotatori era de viteza apropiata cu a mea, asa ca am putut exersa un pic si mersul la trena. Dupa o vreme am ramas doar doi pe culoar, asa ca am decis sa mai salvez ceva din program si am facut setul de intervale principal.

Inot - 2250m
  • 1200m fartlek cu 4x50@speed
  • 8x100m@VO2max cu 1min pauza (~1:50min/100m)
  • 250m revenire
Sambata

Ecomaraton la Moieciu! 

Alergat/mers alert - 42,4km, 2300m dif de nivel, 5h32min, @steady-state

Duminica

Dupa cum ma asteptam, m-am trezit cu o febra musculara de zile mari. In mod sigur de la coborarile cu care nu sunt obisnuit. Am plecat repede inapoi spre Bucuresti, cu gandul la ce-o face Taifun singurel acasa. Am ocolit un pic prin Brasov pentru a-l lasa pe Ionel si, pentru a varia un pic drumul, am luat-o pe spre Cheia. O zi de mai putin atipica, dupa cum se poate vedea:


Asfaltul este excelent pentru catarari pe bicicleta, ma intorc aici cat de curand.

Seara, pentru a grabi refacerea m-am dus la o plimbare de o ora pe ploaie marunta prin Bucuresti cu bicicleta. Strazi pustii, multa lume retrasa prin cafenele. Am luat-o pe traseul urmator, incercind sa merg numai pe stradute, si mai ales pe cele pe care nu am fost niciodata: Obor-Parcul Circului-Floreasca-Herastrau-Domenii-1 Mai-Crangasi-Gara-Piata Romana.

In Herastrau cativa tineri aprinsesera lumanari la monumentul lui Michael Jackson (pe care, spre rusinea mea, l-am remarcat pentru prima oara).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu